«Поточний ремонт частини приміщень адмінбудівлі Стужицького старостинського округу Ставненської сільської ради в с. Стужиця, 144,Ужгородського району,Закарпатської області згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»»

ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів

1.Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

  •  найменування замовника: Ставненська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
  • місцезнаходження  замовника: 89014, Закарпатська обл., Ужгородського р-н, село Ставне, будинок, 253
  • ідентифікаційний код замовника: 04350990
  • категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Поточний ремонт частини приміщень адмінбудівлі Стужицького старостинського округу Ставненської сільської ради в с. Стужиця, 144,Ужгородського району,Закарпатської області згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»»    закупівля UA-2025-10-31-007005-a КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»)

3. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:

3.1. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 1 ПОСЛУГА

3.2. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Адмінбудівля Стужицького старостинського округу Ставненської сільської ради в с. Стужиця, 144,Ужгородського району, Закарпатської області

4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 456 707,00,00 грн. ( один мільйон чотириста пятдесят шіст  тисячі чотириста пятдесят гривень 00 копійки) з ПДВ.

5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з моменту укладання договору до  20 грудня 2025 року включно

6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.11.2025 року до 00:00 год.к.ч.

7. Умови оплати:

Подія

Опис

     Тип оплати

Період,

(днів)

Тип

днів

Розмір

оплати,

(%)

надання послуг 

 

 

Післяплата 

 

7

Робочі   

100

8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою

9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):не вимагається. 

10. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: відповідно до пункту 25 Особливостей  положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується.

11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах  від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:1%

12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):не застосовується.

 

 

 

Остання зміна сторінки: 07-11-2025 21:54